Upozornění pro registrované uživatele: po přechodu na nový e-shop je nutná "Obnova hesla". Děkujeme.

Reklamace / Vrácení zboží

ZBOŽÍ POŠKOZENÉ PŘI PŘEPRAVĚ

Pro případ, že Vám zásilka přišla poškozená přepravou, postupujte prosím dle následujících bodů:

  1. Při převzetí zboží od přepravce zkontrolujte neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznamte přepravci ihned na místě při předání balíku.
  2. V případě, že porušení obalu svědčí o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusíte zásilku od přepravce převzít. Pokud poškozenou zásilku přesto převezmete, jste povinni popsat nedostatek/tky v protokolu o převzetí zásilky, jinak se nemůžete dovolávat nároků z poškození zásilky v průběhu přepravy. Doporučujeme si pořídit fotodokumentaci a ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace.
  3. Sepište zápis o škodě s přepravní společnosti. Zápis o škodě můžete napsat i vy jako příjemce zásilky, avšak podat reklamaci právo nemáte (tu má jen ten, kdo má podepsanou smlouvu v přepravní společnosti, tudíž prodejce – my).
  4. Nahlásit škodu musíte bezodkladně, maximálně do 2 dnů;
  5. Reklamaci doručení nám nahlaste na email info@motohobby.cz a pro urychlení řešení reklamace přiložte následující fotografie:
    • poškození zboží;
    • vnějšího přepravního obalu (včetně přepravního štítku, manipulačních značek a případného viditelného poškození);
    • uložení zboží v zásilce a to včetně vnitřní výplně (důležité).

Záleží nám na Vaší spokojenosti, proto se budeme snažit podobné situace vyřešit co nejrychleji.