Reklamace / Vrácení zboží
ZBOŽÍ POŠKOZENÉ PŘI PŘEPRAVĚ
Pro případ, že Vám zásilka přišla poškozená přepravou, postupujte prosím dle následujících bodů:
- Při převzetí zboží od přepravce zkontrolujte neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznamte přepravci ihned na místě při předání balíku.
- V případě, že porušení obalu svědčí o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusíte zásilku od přepravce převzít. Pokud poškozenou zásilku přesto převezmete, jste povinni popsat nedostatek/tky v protokolu o převzetí zásilky, jinak se nemůžete dovolávat nároků z poškození zásilky v průběhu přepravy. Doporučujeme si pořídit fotodokumentaci a ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace.
- Sepište zápis o škodě s přepravní společnosti. Zápis o škodě můžete napsat i vy jako příjemce zásilky, avšak podat reklamaci právo nemáte (tu má jen ten, kdo má podepsanou smlouvu v přepravní společnosti, tudíž prodejce – my).
- Nahlásit škodu musíte bezodkladně, maximálně do 2 dnů;
- Reklamaci doručení nám nahlaste na email info@motohobby.cz a pro urychlení řešení reklamace přiložte následující fotografie:
- poškození zboží;
- vnějšího přepravního obalu (včetně přepravního štítku, manipulačních značek a případného viditelného poškození);
- uložení zboží v zásilce a to včetně vnitřní výplně (důležité).
Záleží nám na Vaší spokojenosti, proto se budeme snažit podobné situace vyřešit co nejrychleji.